Re: sterowniki do karty dzwiekowej vibra 16c z radiotunerem

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 21:14:56 MET DST

Hej

Uzytkownik "mic" <m.kobus@poczta.fm> napisal w wiadomosci
news:c91f6e$1ji$1@atlantis.news.tpi.pl...
> szukam sterownikow do radio tuner fm w karcie vibra 16 c pnp isa
> Sterowniki do karty dzwiekowej mam ale nie mam do tunera rodiowego ktory
> jest zintegrowany z ta karta :(
> Jesli ktos moglby mi je przeslac na adres mk48p [na] interia [kropka] pl
> lub wskazac skad pobrac bede wdzieczny.
> Wszystkie odnosiki jakie znalazlem w googlach sa albo nieaktualne, albo
> ze sterownikami tylko do karty dzwiekowej :(

Odpowiem troszke nie na temat: a musisz miec te oryginalne? Zobacz na taka
stronke flesko.cz - jest tam do pobrania freewarowy program Radiator który
obsluguje znakomita wiekszosc kart radiowych. Zdaniem wielu ludzi jest on
lepszy i ma wiecej mozliwosci niz wiekszosc dedykowanego softu od
producentów kart radiowych.
Sa tam tez linki do innych podobnych programów, wiele z nich tez darmowych.

--
Pozdrovionka
Speedy