Odp: komp sie nie chce odpalac [dosc powazny chyba problem...]

Autor: artur(m) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 09:02:37 MET DST

Użytkownik Marek Tomczyk <tunol-ktory-nie-lubi-spamu@chelm.gda.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:c8vuvj$30da$1@news.atman.pl...
dejmien wrote:

>Sprawdź kondeensatory na płycie głównej czy nie są wybrzuszone. Jeśli
>tak, to wymień. Jeśli nie, to sprawdź zasilacz (ale to już mniej
>prawdopodobne).

Cześć,
W tym miejscu chciałbym podrzucić, wszelkiej maści naprawiaczy płyt gł.
(i amatorom, jakim i ja jestem), pewną uwagę.
Mam Abita 133 Raid (wiadomo kondensatory).
Zaczął się czasowo resetować, i jeżeli było to raz na dzień nie chciało mi
się
grzebać. Jeżeli się losowo resetował trzy razy dziennie to już mnie ch***ra
wzięła i wymieniłem. Było OK przez pół roku. W ubiegłym miesiącu zaczął
się "niewłączać". Tu nie było na co czekać trzeba było znów rozbierać.
Nawet wcześniej kupiłem odpowiednią ilość kondensatorków (1.5pln/szt)
...i tu zdziwienie bo wszystkie bardzo porządnie zachowywały "gabaryty"
i te wymienione (9 z okolic procesora) i nie wymienione z okolic "mosfetów".
Miałem kondensatory już kupione, więc bez wielkiej wiary w sukces wymieniłem
pozostałe. I sukces!
    Czyli wniosek końcowy mojego doświadczenia
Kondensator zewnętrznie b. dobry nie musi być całkowicie sprawny.

Pozdrawiam
Artur(m)