Re: procek czy grafika

Autor: g!b <gibson_at_space.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 19:07:57 MET DST

JOJOGUB <jojogub@wp.pl> wrote:
> Witam,
> Mam kompa z D800 na msi kt400av i gf2mx, i mam okolo 300zł do wydania
> i nic więcej .

Ta grafika, ktora posiadasz, to nadaje sie do ogladania filmow, bo do grania
to chyba niebardzo. Mialem taka kiedys...kiedys... i juz wtedy mialem duze
problemy z grami. Przesiadłem sie jakies 2 lata temu na radeona 9000
gigabyte i do tej pory jakos sobie radzi nawet z nowymi grami, chociaz na
Twoim miejscu zaplanowałbym w najblizszym czasie rowniez zmiane procka jesli
lubisz pogierczyc,

PS. Prawda jest taka, ze jak ktos gra w nowe gry, to zawsze bedzie mial
problem z wydajnoscia... ciezko nadazyc, zeby miec sprzet, ktory poradzi
sobie z grami, ktore maja co raz wieksze wymagania.

--
pozdr.
g!b