Problem z komputerem

Autor: Rafal <raf33_at_poczta.fm>
Data: Tue 25 May 2004 - 19:06:01 MET DST

Witam , mam taki problem posiadam w pracy 10 komputerów compaq pII 450 MHz,
karta graficzna zintegrowana, dwa komputery mi padły, napięcie na płycie
jest dyski twarde pracują, ale monitor się nie włacza, nic nie piszczy jak
przy braku pamięci lub karty graficznej. Żeby sprawdzić komputery wziąłem
innego działającego, procesory sprawdziłem 3 procesory i działały, ale jak
wyciągnęłem kość pamięci i wsadziłem z drugiego już się nie odpalał.
Wsadziłem pamięć z powrotem i ten działający komputer ma ten sam problem i
już nie działa, resetowałem bios, nic nie pomogło. Jaka może być przyczyna.
Dziękuję za odpowiedź.