Re: Monitor

Autor: Dariusz <darekzal_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 19:10:28 MET DST

urug21 <urug@o2.pl> napisał(a):

> Witam od jakiegos czasu mam klopoty z monitorem. Objawiaja sie one tym
> ze co jakis czas znika kolor czerwony. Po wylaczeniu go na jakis czas
> kolor wraca po czym znow po 10 minutach znika. Monitor to jakis "Bridge
> 15 cali". Ma juz z 3 lata. Spotkal sie ktos moze z podobnym problemem??
> Karta graficzna sprawan na 100% poniewaz na 14 daewoo dziala dobrze.
> Prosze o wszelkie sugestie. Pozdrawiam grupowiczy.

     Typowe objawy tzw. "zimnych lutów". Serwisy naprawiają to za ok. 50 zł.
Jeżeli masz lutownicę i zdolności techniczne i manualne ( lub ktoś znajomy )
to trzeba poprawić luty na płytce mieszczącej się na cokole kineskopu. Na
zimnych lutach widoczna jest pd lupą taka "koronka" i lut nie styka.
   Pzdr
  Dariusz