Re: Chieftec HPC-360-202 & HPC-360-302-DF głośność pracy ?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 13:59:34 MET DST

Indywiduum zwane *Andrzej Litewka*, w wiadomości
<c8vfl8.3vvkvir.1@and.krakow> wyprodukowało:

> Który z zasilaczy (HPC-360-202 & HPC-360-302-DF) jest cichszy w praktyce po
> dłuższej pracy, gdy już się wszystko nagrzej (Athlon XP 2000+, Abit KG-7,
> 512 DDR). Nie natknąłem się na testy ich głośności tylko piszą o spadających
> szpilkach w pobliżu i o tym jak wiatraki zaczynają przyspieszać w miarę
> nagrzewania ;)

Jest ... podobnie. Dużo zależy od danego egzemplarza... Rozrzut jest
duży niestety. Raz SF raz DF może być cichszy. Ale jedno jest pewne --
oba nie są jakieś ciche. Na moje ucho/wymagania są po prostu głośne --
po rozgrzaniu ofkoz. Około 2000rpm - sam sobie odpowiedz jak to jest
cicho/głośno...

[ciach]
> Czekam na chłopską decyzję, który mam zasilacz łykać, bo jestem w kropce.

Moim zdaniem tylko i wyłącznie DF - bo jest lepszy i mocniejszy. A
głośnawe są oba i jak ktoś chce mieć Ciszę to i tak trzeba modyfikować.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"