Re: Zestaw - pytanie laika

Autor: tomek <tomaszsroka_at_hotmail.com>
Data: Mon 24 May 2004 - 23:58:02 MET DST

jejku , tu nie chodzi o to ze vobis jest najlepszy na swiecie i wogóle,
sprawa wygląda tak: kupiłem komputer - "składaka" (tak go nazwijmy umownie
zeby juz się nie czepiać słówek,) no i nie narzekałbym na takie kompy gdyby
mi nie nawalał a że nawala to narzekam. Przed tym kompem miałem właśnie z
vobisa i działał bez zarzutu. Znbam jeszcze kilka takich przypadków gdy ktoś
kupił kompa "składanego" i teraz ma różne niespodzianki. I jeszcze jedno nie
lubie grac na kompie, od początku kiedy miałem komputer moge na jednej ręce
wyliczyć gry w które grałem w ciągu jakiś 7 lat .