Re: athlon XP a temperaturka?

Autor: pkruk <pkruk_at_[NOSPAM>
Data: Mon 24 May 2004 - 23:54:20 MET DST

Użytkownik Twister napisał:

> TC.Założyłem coolerka i uruchomiłem komputer. Temperaturka w biosie zaczęła
> wskazywać ok 75stopni wiec się troszeczkę zdenerwowałem i pobiegłem do
> sklepu i do obudowy zamontowałem wentylator wyciągowy temp. spadła do ok 60
> stopni i trzyma się przy normalnej pracy. Podczas dużego obciążenia
> procesora wzrasta nawet do 65(wskazania biosu). Czy to nie za wysoko? Co
> jest nie tak?

Ja mam MSI KT3 Ultra i Athlonika XP 2400+ T-Bread na nim coolera TITANA
3100 rpm sprzed 2 lat i max. temperature podczas obciazenia jakimis
gierkami 42 stopnie przy zamknietej obudowie bez dodatkowych
wentylatorow w srodku obudowy i bez super-srebrnej pasty przewodzacej.
Wiec ja bym sie na Twoim miejscu martwil i zaczal od wymiany coolera.
Nie znam sie na coolerach za dobrze ale jesli dales za niego mniej niz
50 to moze byc on przyczyna. Poza tym dobra rada od kolegi zeby
sprawdzic napiecie. T-Bready pracuja przy Vcore 1,65V. Chyba ze masz
Thortona to ja juz nie wiem.

pozdro
pkruk