Re: Zestaw - pytanie laika

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 00:58:28 MET DST

tomek wrote:

> jejku , tu nie chodzi o to ze vobis jest najlepszy na swiecie i wogóle,
> sprawa wygląda tak: kupiłem komputer - "składaka" (tak go nazwijmy umownie
> zeby juz się nie czepiać słówek,) no i nie narzekałbym na takie kompy gdyby
> mi nie nawalał a że nawala to narzekam. Przed tym kompem miałem właśnie z
> vobisa i działał bez zarzutu. Znbam jeszcze kilka takich przypadków gdy ktoś
> kupił kompa "składanego" i teraz ma różne niespodzianki. I jeszcze jedno nie
> lubie grac na kompie, od początku kiedy miałem komputer moge na jednej ręce
> wyliczyć gry w które grałem w ciągu jakiś 7 lat .

Ja tu czegos nie rozumiem.
Przeciez Vobis to komputery skladane przez jakas polska firme, ze
Szczecina o ile dobrze pamietam.

Wykaz, ze jakis kmiotek w garazu sklada komputery lepiej od ludzi,
ktorzy sie tu wypowiadaja.

Gdybym sam mial watpliwosci, wolalbym zasiegnac rady tutaj niz w tym
Vobisie...

Reminder: czas na kolejna lekcje poprawnego cytowania.

WL