athlon XP a temperaturka?

Autor: Twister <pawelszlazak_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 17:59:08 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów!
Niedawno zakupiłem nowa płyte główna wraz z procesorem i mam do nowego
zestawu kilka pytań. Kupiłem nowa obudowę i płytę główną Gigabyte GA-7VT600
i procesor athlon Xp 2400+. Nowy procesor posmarowałem pasta (cienką warstwą
tylko na rdzeń) dołączoną do coolera arctic cooling copper silent
TC.Założyłem coolerka i uruchomiłem komputer. Temperaturka w biosie zaczęła
wskazywać ok 75stopni wiec się troszeczkę zdenerwowałem i pobiegłem do
sklepu i do obudowy zamontowałem wentylator wyciągowy temp. spadła do ok 60
stopni i trzyma się przy normalnej pracy. Podczas dużego obciążenia
procesora wzrasta nawet do 65(wskazania biosu). Czy to nie za wysoko? Co
jest nie tak?
Prosze o radę