Re: papst vs noiseblocker

Autor: Konrad Bieniek <kbieUSUŃ_TO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 17:08:56 MET DST

"Artur Jarkiewicz" napisał:

> Kup Arctic-a Cooling Pro TC (na www.cooling.pl za 17 PLN,
> na www.allegro.pl jeszcze taniej) i będziesz zadowolony.

Hmmm. Kiedyś kupiłem na allegro 2TC i zaraz sprzedałem. Zamontowałem go w
zasilaczu i cicho pracował tylko przez chwilę po uruchomieniu. Jak tylko
dostał ciepłego powietrza, wzrastały obroty i wył. Chyba, że utnę diodę i
zmniejszę mu obroty. Tylko ciekawe, czy wtedy będzie wystarczająco
wydajny... Zasilacz to Chieftec 360W.

> Ostatnio wpakowałem do swojej budy cztery takie (+ piąty 2TC
> na procku) i w ogóle ich nie słyszę (obudowa stoi na stole
> metr ode mnie), a temperatura spadła o 6 stopni w budzie
> i 3 na procku.

Ja zamierzam mieć tylko 2 wiatraki- jeden na procku i drugi w zasilaczu. Nie
zależy mi na wyjątkowo niskiej temperaturze, tylko na ciszy. Sprzęt nie
będzie podkręcany. A jeśli można wiedzieć- jaki masz procesor i radiaror na
nim, że wystarcza Ci 2TC?

Pozdrawiam,

--
Konrad Bieniek