HDD padaka pytanko o program

Autor: Dziki <fddfdf_at_dfdf.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 17:12:09 MET DST

Witam
Moze ktos z Was moze mi pomoc bo juz mnie trafia szukam szukam i jak narazie
nic a mianowicie moze znacie jakis dobry program ktory zaznaczy mi bad
sectory na hdd a mam tego spoko (niestety) ktory dziala pod windowsem a nie
pod dos-em. reczne zaznaczanie jest monotonne chyba ze (lamerskie pytanie
zdaje sie) jest jakas komenda dla scandiska zeby sam zaznaczal i sie nie
pytal co chwila czy naprawiac.
Z gory Wielkie dzieki za wszelkie rozsadne odpowiedzi pozdrawiam Dziki.