Re: papst vs noiseblocker

Autor: Artur Jarkiewicz <adres_at_nieznany.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 15:43:37 MET DST

Użytkownik "Konrad Bieniek" <kbieUSUŃ_TO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c8sfss$nms$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> czy ktoś z Was miał okazję porównania głośności papsta 8412 N2GLE i
> Noiseblockera ultra silent fan S1?

Ja miałem. I powiadam: ani jeden ani drugi.

PAPST - cichy ale drogi. Za 1 Papsta masz 3 Arctic-e,

Noiseblocker - przereklamowany. S1 nie dość że ma niski
przepływ powietrza to niektóre egzemplarze mają kiepskie
łożyska (słychać charakterystyczny terkot na niskich obrotach
- sprawdzone empirycznie). Poza tym jeszcze droższy od Papsta.

Kup Arctic-a Cooling Pro TC (na www.cooling.pl za 17 PLN,
na www.allegro.pl jeszcze taniej) i będziesz zadowolony.
Ostatnio wpakowałem do swojej budy cztery takie (+ piąty 2TC
na procku) i w ogóle ich nie słyszę (obudowa stoi na stole
metr ode mnie), a temperatura spadła o 6 stopni w budzie
i 3 na procku.

Pozdrawiam.
Artur.