Re: instalowanie Mandrake'a obok XP

Autor: -dymek- <adym_at_tenbit.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 15:46:41 MET DST

> Chciałby zainstalować sobie Mandrake'a. Mam dwa dyski: jeden z XP i
jeden na
> dane (szuflada). Czy można na dysku z zainstalowanym Mandrakiem
wydzielić

Chyba chciales napisac z Windowsem (?)

> partycję na Linuxa (i jak, jakim programem?)?

Mozna podzielic dysk na partycje bez formatowania go (Particion Magic).

> Czy lepiej (i co zrobić żeby Linux wtedy startował?) zainstalować
Mandrake'a na drugim dysku?
http://www.jtz.org.pl/Html/mini/Linux+NT-Loader.pl.html

Zanim piszesz na jakakolwiek grupe zapoznaj sie z jej tematyka,
unikniesz w ten sposob odpowiedzi typu: NTG!!!.

--
Pozdrawiam.
<<dymek>>