Re: Cooler do proca

Autor: Wołodia <wolodia_at_kgb.ru>
Data: Mon 24 May 2004 - 11:24:33 MET DST

Polecam wentyl Cooljag JVC558A. Zaj...cie wyszlifowany spód z miedzi, cinkie
żeberka i wiatrak 22 dBA. U mnie chodzi co prawda dopiero od 2 tygodni (na
XP 3000+), ale jestem zadowolony :)

W niezbyt wielu miejscach można go niestety dostać. Ja kupilem tu:
http://www.pc-fan.pl/product_info.php/cPath/30_31/products_id/41 i patrzę,
że jeszcze nie zdjęli tej promocji.

Pozdr,
Wołodia
| Hmmm... Tu powinienem chyba coś mądrego napisać... |