Re: Prosze serdecznie o pomoc w wyborze DVD+/-RW...

Autor: Aga W. <AgaWWW_at_antyspam.o2.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 11:02:37 MET DST

Kamil wrote:

> No w tej chwili to chyba tylko Lite-On'a 812. Mozna go przerobic na Sony
> DRU-700 (Albo Lite-On'a 832) i nagrywac plyty dwuwarstwowe.

Oj.

"w tej chwili"? To znaczy, ze niedlugo wejdzie jakis nowy system nagrywania
i nie warto kupowac tego co jest? :| :( Ten nowy system to te plyty
dwuwarstwowe? Tej Sony i tej drugiej nie ma w sklepie nawet jeszcze, wiec to
chyba cos bardzo nowego, tak?

Przerobic? Jak? Sterownikami, czy trzeba cos rozkrecac? :) Do rozkrecania ja
sie specjalnie nie nadaje. :D Zawsze zostaje jakas "ostatnia srubka". :>

Te jednowarstwowe i dwuwarstwowe to juz wiem, ze jedne sa mniejsze i sie
mniej na nich miesci. Mnie chodzi o te plytki 4,7 GB, ktore sa w Auchan.
Jakie to sa? I czy te napedy powyzej beda dzialac ze wszystkimi typami
plytek? Bo w sklepie jest napisane (w komentarzach), ze niektorych plytek
(niemarkowych) niektore napedy nie chca odczytywac. :/

Wiem, ze te mozna kupic za okolo 30 zl 10 sztuk, stad moj pomysl zakupu
nagrywarki DVD zamiast CD-R, bo to chyba bardziej oplacalne. :)

Ile wieksze sa te dwu warstwowe, no ile wiecej sie na nich zmiesci i czy
cenowo sie to kalkuluje, czy wychodza drozej?

Strasznie duzo tych pytan, ale ja jestem w tym zielona. :D To ma byc prezent
dla brata. On zawsze mowi, ze facet woli prezent praktyczny od bibelota, ale
nie ma nic gorszego niz nietrafiony prezent praktyczny, wtedy on juz woli
bibelota. Dlatego zazwyczaj mowie mu za ile moze sobie cos wybrac i idziemy
na zakupy, ale mnie sie to nie podoba, bo nie ma niespodzianki. :) Teraz ja
chce mu kupic, sama! :>

Tylko sie boje, ze kupie cos niewartego wydanych pieniedzy. :|