Cooler do proca

Autor: YURI <jjczopek_at_tlen.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 14:20:32 MET DST

Witam,
Mam ja sobie AMD Athlon XP 2000+, w dość ciasnej obudowie, gdzie
cyrkulacja jest taka sobie i cooler bliżej nie znanej
firmy.Cchciałbym zmienic cooler na wydajnieszy. Bo nie normalne
jest chyba zeby wiatrak krecił się z prędkością 4800 RPM a
procesor miał 44 stopnie w spoczynku przy otwartej obudowie. I
strasznie huczy. Czy możecie mi doradzić jakiś wydajny, cichy
cooler ? Jeśli miało by to pomóc, to płyta ECS K7S5A. Temp. i
obroty sprawdzone programem MBM 5.

Pozdrawiam,

--
Yuri or 3*J+C