problem z nowym pecetem - pomocy !

Autor: tomek <tomaszsroka_at_hotmail.com>
Data: Sun 23 May 2004 - 21:45:08 MET DST

Problem przedstawia się następująco: kupiłem nowy komputer 26 lutego 2004
roku. Specyfikacja przedstawia się następująco:
Procesor: Intel Pentium 4 HT 2,8 Ghz FSB 800
Płyta główna: MB MSI 865PE Neo2-S (MS-6728)
Pamięć operacujna: dwie kości DDR 256 MB/400Mhz Kingstone
Karta grafiki: 128 MB Ati Radeon 9600 PRO TV$DVI
Napęd dyskietek: 1,44MB
Twardy dysk: 80GB WD 7200 8MB cache
Napęd: LG DVD ORAZ LG nagrywarka
Obudowa: Codegen 6061L-C10
Modem: Microcom InPorte Home
Karta sieciowa: 10/100 528TX
zasilacz:300W

problem: przykład- włączam komputer i powiedzmy uruchamiam worda albo
notatnik czy jakąs inna aplikacje (albo nic nie uruchamiam) i w pewnym
momencie kursor myszki staje na ekranie myszka nie działa, klawiatura nie
działa- sytuacje ratuje reset z przycisku ale nie zawsze - nieraz trezba
kilka razy wcisnąć ten reset.Z początku myślałem ze jest to wina słabej
wentylacji ale zdjąłem boki obudowy i wysunałem kompa z wnęki szafki zeby
miał swieższe powietrze ale nadal się tak dzieje. Dzieje się tak w różnych
sytuacjach (kiedy oglądam film, pracuję w jakięjś aplikacji windowsa, kiedy
pracuje w Photoshopie i innych programach, nawet kiedy zadna aplikacja
oprocz windowsa nie jest uruchomiona). Na kompie obecnie zainstalowany jest
system Windows XP Professional wersja 5.1.2600, bios - wersja- V1.3

Proszę niech ktoś mi powie czego może to być wina:
- oprogramowania ?
- sprzętu ?
- może zasilacz jest za słaby mam 300WAT ?????

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Antares