Re: problem z nowym pecetem - pomocy !

Autor: KasiaVPL <kim_at_hapt.nl>
Data: Mon 24 May 2004 - 04:29:13 MET DST

On Sun, 23 May 2004 21:45:08 +0200, "tomek" <tomaszsroka@hotmail.com>
wrote:

>Problem przedstawia się następująco: kupiłem nowy komputer 26 lutego 2004
>roku. Specyfikacja przedstawia się następująco:
>Procesor: Intel Pentium 4 HT 2,8 Ghz FSB 800
>Płyta główna: MB MSI 865PE Neo2-S (MS-6728)
>Pamięć operacujna: dwie kości DDR 256 MB/400Mhz Kingstone
>Karta grafiki: 128 MB Ati Radeon 9600 PRO TV$DVI
>Napęd dyskietek: 1,44MB
>Twardy dysk: 80GB WD 7200 8MB cache
>Napęd: LG DVD ORAZ LG nagrywarka
>Obudowa: Codegen 6061L-C10
>Modem: Microcom InPorte Home
>Karta sieciowa: 10/100 528TX
>zasilacz:300W

> [...]

Jezeli system nie restartuje sie samoczynnie, to problem wielkosci
zasilacza pozostawilabym na koniec jako wyjscie ostateczne.
To co tam "wsadzone" nie jest az tak krytyczne obciazenie aby 300W
zasilacz byl nie wydolny.
Mam podobny uklad z 300W (nieco wiecej pamieci, o jeden HD wiecej,
oraz troche szybsza karta gr.) i te 300W wystarcza w zupelnosci.
Byly problemy z driverem do K/G. , nawet unosilam sie z zamiarem
wymienic wlasnie zasilacz, a jednak ...czyt. ponizej:

Najpierw to driver do karty graficznej. Ostatnie wdania ATI Catalist
v. 4.2, 4.3, oraz 4.4 mialy problemy z kartami z serii 9600, Najnowsza
wersja 4.5 wdaje se pracowac wzglednie poporawnie. Drugi problem; jak
juz ktos nadmienil to karta sieciowa. Proba eliminacji moze dac
oczekiwany rezultat.
-------
Czy ten nowy komputer to ma jakas gwarancje?
Co mowi na ten temat sprzedawca/producent?
Czy w ramach gwarancji jest jakis Techniczny Support?
Kasia VPL...
(Visible Panty Lines)