Re: notebook dla grafika

Autor: pkruk <pkruk_at_[NOSPAM>
Data: Sun 23 May 2004 - 16:17:56 MET DST

Użytkownik m napisał:

> Witam Grupowiczow,

hej

> W nadchodzacym tygodniu planuje kupic notebooka do / w granicach 5000 zl.
> Wg mnie model ponizej sie dosyc dobrze reprezentuje:
> FUJITSU-SIEMENS AMILO L6820
> http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=21&KatItemCId=2386
> co w ogole sadzicie o firmie Fujitsu-Siemens?

Nie wiem co ma znaczyc "...dla grafika" w tytule posta ale imo zaden
notebook nie nadaje sie dla grafika ze wzgledu na kiepskie odwzorowanie
kolorow na panelach LCD znajdujacych sie w tych urzadzeniach. A
przynajmniej nie za 5000. Stad albo notebook albo stacjonarny z dobrym
monitorem CRT. Imo notebook i "dla grafika" przy cenie 5000 sie
wykluczaja. No chyba ze grafika opierac sie bedzie na kadrowaniu
obrazkow i innych prostych rzeczach albo podlaczysz do tego jakis
sensowny monitor.

> Pozdrawiam Serdecznie,

rowniez

pkruk