notebook dla grafika

Autor: m <threedworlds_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 16:01:19 MET DST

Witam Grupowiczow,

W nadchodzacym tygodniu planuje kupic notebooka do / w granicach 5000 zl.
Wg mnie model ponizej sie dosyc dobrze reprezentuje:
FUJITSU-SIEMENS AMILO L6820
http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=21&KatItemCId=2386
co w ogole sadzicie o firmie Fujitsu-Siemens?

Jakie sa Wasze doswiadczenia z notebookami? Co warto kupic?
Ja slyszalem od znajomego, aby unikac California Access.

Najbardziej w notebooku zalezy mi, zeby nie wazyl zbyt duzo, dlugo w miare
wytrzymal na baterii( sa moze jakies centrino w okolicach 5000 zl ? )
i aby byl cichy.

Jak ma sie kupowanie w sklepach internetowch?
Dlugo trzeba czekac i czy nie dadza mi jakiegos poobijanego? :)
Jak wyglada sprawa z serwisem?
Jak kupie np. Fujitsu-Siemens to moge korzystac z serwisu tej firmy
za granica (w UK dokladniej ) ?

Pozdrawiam Serdecznie,