Re: lan - bluetooth

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 16:08:50 MET DST

Bartłomiej Witczak wrote:

> Witam Wszystkich! Czy ktos z Was moglby mi pomoc? Mam w domu podlaczony
> internet przez modem kablowy. Dostalem dwa IP i chcialbym w obu kompach

cokolwiek masz na mysli pod pojeciem "dostalem dwa IP" - to moze
byc wyobrazenie niekoniecznie prawdziwe; przede wszystkim pod jednym
IP publicznym w sieci Twojego provaidera mozesz miec podpiete wiele
komputerow;

> postawic siec. Chce rowniez uniknac kabli. Moj problem jest taki czy da sie to
> zrobic za posrednictwem Bluetooth (WLAN jest troche za drogi jak na domowa
> zabawe) i jesli sie da to jakie urzadzenia dokladnie polecacie.

skoro pytasz o urzadzenie sieciowe na bluetooth to dlaczego sadzisz, ze
bedzie ono tansze niz urzadzenie na 2.4GHz ?

http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=640

z powyzszych cen wynika, ze sieciowka PCI na 802.11b bedzie w cenie
porownywalnej;

na allegro mozna spotkac tanie ~50PLN karty sieciowe PCI gdzie medium
jest jakis rodzaj sieci radiowej, ale nie 802.11b ani 802.11g; nie wiem
jak z legalnoscia tego zakresu w *PL, ale moze na Twoja siec domowa
wystarczy;

adas;