Re: notebook dla grafika

Autor: Szymon <szym0n_at_webmedia.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 23:56:45 MET DST

m wrote:
> Witam Grupowiczow,
>
> W nadchodzacym tygodniu planuje kupic notebooka do / w granicach 5000 zl.
> Wg mnie model ponizej sie dosyc dobrze reprezentuje:
> FUJITSU-SIEMENS AMILO L6820
> http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=21&KatItemCId=2386
> co w ogole sadzicie o firmie Fujitsu-Siemens?

Porządna niemiecka firma :) (choć trochę "bez polotu").
Na Lifebooka 7110 dawali 3 lata gwarancji, 48godz. door to door.
Mam L 7110 od ok. roku i jest to naprawdę dobra maszyna.

Ale rzeczywiście wyświetlacze notebookowe potrafią przekłamywać kolory.
Ja bym sprawdził też jak jest z ditheringiem.
Większość notebooków ma też dość powolne dyski.

Jak jest z linią AMILO - nie wiem.

sBohem
Szymon

--
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men
and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime