Co sie stalo z moja drukarka?!

Autor: W.R. <jaUSUN_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 14:30:56 MET DST

Witam

Mam drukarke Canon i550. Dzisiaj rano wlaczylem ja i podnislem wieko w celu
wymiany kardridza. Po wlozeniu i zamknieciu klapy drukarka odmowila
posluszenstwa. Dioda swieci sie w cyklu: kilka razy pomaranczowo i raz na
zielono. Jak podniesie sie wieko to drukarka nie ustawia sie w pozycji do
wymiany tuszy. Wyjalem tusze i sprawdzilem raz jeszcze ale nic z tego. W
windowsie wyskakuje okno ze nie jest drukarka gotowa do pracy. Juz nawet
odlaczylem ja od kompa i sieci na dluzszy czas ale to nic nie daje.
Czy ktos wie o co moze jej chodzic???