Re: Pamieci - jakie kiedys, jakie dzis? + jaka grafa do 400pln ; -)

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_go2.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 21:47:37 MET DST

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" napisał w wiadomości

> szukam plyty, ktora bedzie na socket A, powinna miec firewire
> (ech...), SATA, LAN (to juz chyba kazda) i byc bardziej firmowa niz Asroc
> czy ECS.

A może Epox 8RDA3+
Bogato wyposażona, stabilna i Barton 2500 spokojnie ruszył na niej na 3200

> Ostatnie pytanie to oczywiscie niesmiertelne: "Jaka grafa do 400pln" czym
> oczywsicie zameczyc takze Was pragne.
> Na dzien dzisiejszy - co mozecie polecic do 400-500pln za grafike?

Jeżeli nie ma być to grafika "wyczynowa" to ja proponowałbym inwestycję w
pełnego (czyt. magistrala pamięci 128bit) Radeona 9200 128MB.
Tylko jakiegoś markowego producenta, typu HiS, Sapphire.
Ewentualnie dozbierać trochę pieniążków i kupić Radeona 9600 (nie jakieś tam
SE !!)
Cena około 575pln (przykład: http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=888)

Pozdrawiam, Wojtek H.