Re: Komputery firmowe

Autor: wojtek <thethe_at_no-spammyrealbox.com>
Data: Sat 22 May 2004 - 21:47:14 MET DST

> bardzo niekorzystnie; idac Twoim tropem, posiadajac samochod

no i widzisz tu tkwi błąd bo był już taki co porównywał samochód do
komputerów i nazywał się Bill G. dostał taką ripostę że się już nie odzywał

> takie postepowanie bylo dobre na lata 80-te; w dzisiejszych czasach
> raczej nie mozna sobie pozwolic na brak pewnosci co do dzialania sprzetu
> i zdawania sie na przypadkowy serwis......

jeżeli chodzi o serwery to się zgadzam,właśnie komputery firmowe
rządziły w latach 80 i gdzieś do 97 ,oczywiście na świecie rządzą
wielkie koncerny,polska to specyficzny rynek

> heh; fajnie bedzie wygladac np. zespol dziesieciu przedstawicieli
> handlowych, ktorzy sprzedaja jakis produkt np. w wojewodztwie
> mazowieckim; kazdy z firmowym samochodem, ktory musi sam naprawiac i
> kazdy z firmowym komputerem, ktory tez sam musi sobie naprawiac i
> jeszcze kazdy z firmowa komorka...

z tego co wiem to szukają jeleni z własnym samochodem,tak więc dużo się
nie pomyliłeś,chyba ze jakieś wielkie korporacje,ale i tak
przedstawiciel jest obciązany kosztami za byle co

komputera się nie naprawia...