Re: _narawdę_ cichy zasilacz [długawe] - chłodzenie cieczą ?

Autor: smerfen <smerfen_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 10:22:00 MET DST

Witam

    Jedyne co mogę polecić to kupić Chiefteca HPC-360-202 i kupić Papsta do
niego.
Sam mam wyciszony komputer i jedyne co słychać to właśnie tego chiefteca,
chociaż jak do mnie ktoś przyjdzie to mówi, że nic nie słyszy :-) Ale ja już
mam bardziej wyczulony słuch :-)
Jak skończy mi się gwarancja na pewno wymienię wentyl na Papsta.

--
# Mój cichutki komputer to:
# AsRock K7S8X | Duron 1600@2000 | TwinMos 256 PC 3200