Re: do maniaków ciszy- wiatraki na NB...

Autor: timeo <timeo_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 10:19:09 MET DST

> albo nforce2ultra. Niektóre z płyt, nad którymi się zastanawiam (MSI KT6
> Delta, MSI K7N2 Delta, Abit KV7, Abit NF7 v2.0) mają wentylatory na
mostkach
> północnych. Czy zakładając, że nie będę nic podkręcał, możliwe jest
> zastąpienie wiatraków radiatorem (np. niebieskim zalmanem, albo czymś

pewnie się da - ale pomyśl o Epoxsie 8RDA on jest chłodzony pasywnie a płyta
jest tej samej klasy

> wydajniejszym- tylko czym)? Jeszcze pytanie do maniaków ciszy: jaki
radiator
> założyć na athlona 2000+, żeby schłodził go papst 12dB? Aha- czy

zastanów się nad tym papstem nie lepiej kupić Igloo Silent Breeze? Jak
będzie zagłośny możesz zbudować przejściówkę z opornikiem 80 Ohm 5Wat i już
będzie cisza albo pomyśl nad tym co ostanio opisywali na www.benchmark.pl -
jakiś cooler gigabyte

a jak już zaczniesz wyciszać to okaże się że problemem są inne podzsepoły
:( - dysk twardy - polecam baracude położoną z przodu obudowy na gąbce i
wiatraczek 80 mm puszczony na 7V, karta graficzna (u mnie gf3 z zalmanem na
mostek + wiatrak 7V) no i zasilacz :( - polecam chieftec tyle że też musisz
go wyciszyć

i oto przepis na niesłyszlny w 90 % zestaw :)

pozdrw i powodzenia
timeo