zawiasy w notebooku - jak poluzować ???

Autor: dr (nie_at_chce.spamu)
Data: Thu 20 May 2004 - 10:52:32 MET DST

Witam

Mam takie pytanie... zwiazane z notebookiem.

Otoz w moim sprzeciku dosyc ciezko chodzą zawiasy.
Chciałabym je trochę poluzować, ale serwis mam dosyć daleko i niezbyt
uśmiecha mi się oddawanie tam komputera, bo zapewne zabiorą mi go na kilka
dni.
Ale...
odkryłam, że pod matrycą, w obudowie matrycy, znajdują się takie dwie gumowe
zaślepki...
Wyjęłam jedną z nich i widzę, że są tam śrubki...
Czy te śrubki służą do regulowania zawiasów ? - czy do "ściśnięcia" obudowy
?

Inaczej mówiąc, zadam drugie pytanie :
- Czy da się poluzować zawiasy bez rozkręcania komputera ? (by nie utracić
gwarancji).

Dziękuję z góry za pomoc
i informacje.

Pozdrawiam