Re: Problem z taktowaniem procesora

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 01:13:31 MET DST

Witam!
Jak rozumiem nie mas rzadnej instrukcji od tej płyty (przy tym producencie
zdziwiłbym się, gdybyś miał).
Skoro masz zworki na płycie to przejrzyj różne tabelki narysowane na
płycie czaem znajdują siecałkiem gdzie indziej i są rozpisane np. JP3 1-2
33 2-3 66 czyli ustawienie zworki Jp3 na zwarcie pinów 1i2 daje FSB 33 a
zwiewrając piny 2i3 66MHz. Większośc pezłączników jest jednak opisana ale
czaem określony jest tylko pierwszy pin. to samo tyczy mnożników (ale te w
większości są zablokowane prze producenta procka). FSB powinna być 66 a
mnożnik 8,5 (jak sam napisaleś). Może istnieje mozliwośc regulacji tych
ustawień z BIOS-u?
Wślij mi proszę numerek wyświtlajacy siena dole ekranu przy starcie
systemu, poataram się pomóc (też kiedyś miałem no name która okazała sie
być Pc Chips czy inny Clayton.
Pozdrawiam

--
Piotr 'Volus' Wolski