Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Dominik (domik_at_NOSPAMpf.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 00:38:08 MET DST

> A czytałeś, "zminil format plików z NTFS na Faty"

Nie znam sie na XP bo mialem go przez chwile tylko (wykopalem go bo mi sie
nei spodobal, zreszta byla to kopia piracka :( )

> A czytałeś, "formatowania dokonywał, przez "zarządzanie dyskami""

jak wyzej

> Jeszcze raz, "zminil format plików z NTFS na Faty"
> Piszę, bo tak dziwnie jakoś, odpowiadasz na post i pytasz
> o szczegóły z jego treści.

pisze ze nei znam XP... zarzadzanie dyskami to w moim rozumieni takze zmiana
ich wielkosci czyli zamiana rozmiarow partycji, typ partycji jest tu juz
mniej wazny... jelsi zmienil rozmiar parycji to FFR wszystko mu pieknie
znajdzie ale nie ma gwarancji ze wszystko bedzie dzialac

> Jak po 3 to i po 10, to już nie robi, owszem niewykluczone.

Nie, bo kazdy format bardziej rozdrabia dane z dysku

> To akurat niczego nie dowodzi, XP to może być trochę inna bajka,

Ja mam wersje pod WIN98 wiec tylko taka moge zaproponowac

> I pewnie dlatego też co nieco kosztuje, a Morfiemu, cytuję:
> "zbytnio nie zalezy mi na danych które tam były, al epotrzebuje
> odzyskac kilka zdjęć."

O ile pamietam to kosztowalo to cos okolo 1000 USD w chwili gdy tego
szukalem...
Teraz to nie wiem na ile to cenia
Jesli zyczysz sobie (Morfi) to moge ci go wyslac.
W obsludze jest prosty

dominik

P.S> Ma on... 700 kb (tylko) :)