Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1>
Data: Thu 20 May 2004 - 18:22:19 MET DST

In news:c8gnkc$hns$1@korweta.task.gda.pl , *Dominik* wrote:
[...]
> pisze ze nei znam XP... zarzadzanie dyskami to w moim rozumieni takze
[...]

No dobra, nie każdy musi, wolny kraj ;)

> Nie, bo kazdy format bardziej rozdrabia dane z dysku

To już by wymagało jakiegoś głębszego wyjaśnienia.
Co on tam niby rozdrabnia? :-o

> Jesli zyczysz sobie (Morfi) to moge ci go wyslac.
> W obsludze jest prosty

Może się okaże, że nie dość, Morfi ma odruch resetu przy
operacjach dyskowych, dajmy lepiej spokój. Jak mu nie pomoże
Restoration (tam wystarczy nacisnąć jeden guzik, i wybrać
z tego co znalazł), to już lepiej nie testować jego dysku.
Zresztą chodzi o mniejszej wagi dane, jak zrozumiałem.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1@poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)