[OT] Re: Card Reader 61S2B

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 02:48:17 MET DST

Użytkownik "macminer" <macminer-beztego_at_polbox.com> napisał w wiadomości

[...]
> 3. Dzwoniłem do Microsoftu jakiś czas po tym, kiedy wyszło Win98SE i
> otrzymałem informację, że nie ma możliwości bezpłatnego upgrade z Win98
> do Win98SE. A ty skąd masz informację, że "dostawał gratis"?
[...]
Nie wiem z kim rozmawiałeś podczas tej rozmowy, ale na pewno nie była to
kompetentna osoba. Ja jestem licencjonowanym i zarejestrowanym
użytkownikiem W98. Wystarczył jeden telefon MS Polska i za parę dni
przesyłka z W98SE była do odebrania na poczcie. Żadnych, podkreslam -
_żadnych_ opłat nie musiałem w związku z tym ponosić.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski