Re: Hmm... Karta dzwiekowa... Co jest ?

Autor: Lukas (lukas_o_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 20:39:03 MET DST

Użytkownik "..:: Miłosz ::.." <mam_cie_w_dupie_grzesiu_at_spam.pl> napisał w
wiadomości news:c8dj0a$vda$1_at_opal.futuro.pl...
> Mialem i co zreszta mam, karte zintegrowana... Laczylem sie z serverkiem
aby
> po nadawac troszeczke w sieci, wszystko pieknie slicznie... Okazalo sie ze
> cos sie z glosem moim przez mikrofon psuje... Nie wyrazny itd... OK,
> wymienilem na drugi mikrofon, i to samo :( Poszedlem do sklpu i kupilem
> trzeci mikrofon, tez to samo... :(( Pomyslalem ze to karta moze ?
Zamowilem
> [...]
> slicznie, glos nawet tez OK ! Ale wlasnie... Jak cos mowie do mikrofonu, i
> wogole jak jest podpiety do karty mikrofon slychac takie "bzyczenie" u
mnie
> pod Windowsem wszystko OK ! Mowie o ludziach ktorzy mnie odbieraja, u nich
> slychac to takie dziwne bzyczenie... Odepne mikrofon i jest OK ! Ale co z
> tego ze jest OK, jak nic nie mozna mowic wtedy... ;) Takze jak opisuje moj
> problem, nawet pod muzyka gdy nic nie mowie a mikrofon wystarczy ze jest
> podpiety pod karte slychac to bzyczenie caly czas... :(( Co moze byc ?
Ktos
> moze wie oco chodzi ? Prosze o pomoc... :(

Jest to bardzo czesty objaw gdy kabel od mikru jest blisko kabla od
głosnikow, sprobuj glosniki do zintegrowanej a mikra do nowej karty. Mozesz
tez sproboac sciszyc glosnosc mikra w ustawieniach glosnosci ale nie
gwarantuje ze to pomorze. Pierwszy sposob poiwinien pomoc!