Re: Hmm... Karta dzwiekowa... Co jest ?

Autor: ..:: Miłosz ::.. (mam_cie_w_dupie_grzesiu_at_spam.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 23:52:47 MET DST

Użytkownik "Lukas" napisał w wiadomości

> Jest to bardzo czesty objaw gdy kabel od mikru jest blisko kabla od
> głosnikow,

Hmm... Kabel blisko kabla ? :) No dobra ! Wiec co mam zrobic skoro wyjscie
do glosnikow w karcie jest zaraz obok wyjscia mikrofonowego na karcie ? :)
Jak pracowalem dawno temu tez na zwyklym szajsie zintegrowanym to nigdy tego
klopotu nie mialem... ? Teraz niby mam karte normalna (lepsza ?) ! Na tym
kompie co mam caly czas problem, niby na dwoch kartach dzieje sie ten sam
problem, czyli jednak to nie karta ? Sam nie wiem... Tak samo mikrofony !
Nie wierze ze 3 mikrofony ktore posiadam sa zepsute... A moze cos tu odgrywa
system XP ? Jakies kodeki ? Cos z czyms moze sie gryzie ? Dlatego, kurcze
wiem ze ciezko znalezc konkretna przyczyne... :(( Mam nadzieje ze nie chodzi
Ci o sprzezenie ? Bo wiem na czym dokladnie polega sprzezenie glosu...
Dlatego zeby bylo jasne, to nie jest sprzezenie tylko takie "bzyczenie"...

> sprobuj glosniki do zintegrowanej a mikra do nowej karty.

No OK, sproboje...

> Mozesz tez sproboac sciszyc glosnosc mikra w ustawieniach glosnosci ale
nie
> gwarantuje ze to pomorze.

Wlasnie ! Jak sciszam to dalej bzyczenie slychac... Jak wyciagne wtyczke
mikrofonowa z karty przestaje buczec ! POWTARZAM ! Problem tyczy sie dwoch
kart ! Wiec cos sie z czyms gryzie... :((( Ehh... Nie wiem... :(

--
Miłosz
* www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *