Hmm... Karta dzwiekowa... Co jest ?

Autor: ..:: Miłosz ::.. (mam_cie_w_dupie_grzesiu_at_spam.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 20:00:28 MET DST

Mialem i co zreszta mam, karte zintegrowana... Laczylem sie z serverkiem aby
po nadawac troszeczke w sieci, wszystko pieknie slicznie... Okazalo sie ze
cos sie z glosem moim przez mikrofon psuje... Nie wyrazny itd... OK,
wymienilem na drugi mikrofon, i to samo :( Poszedlem do sklpu i kupilem
trzeci mikrofon, tez to samo... :(( Pomyslalem ze to karta moze ? Zamowilem
nowa karte dzwiekowa, przeslali mi ja z Wroclawia, odpalilem wszystko ladnie
slicznie, glos nawet tez OK ! Ale wlasnie... Jak cos mowie do mikrofonu, i
wogole jak jest podpiety do karty mikrofon slychac takie "bzyczenie" u mnie
pod Windowsem wszystko OK ! Mowie o ludziach ktorzy mnie odbieraja, u nich
slychac to takie dziwne bzyczenie... Odepne mikrofon i jest OK ! Ale co z
tego ze jest OK, jak nic nie mozna mowic wtedy... ;) Takze jak opisuje moj
problem, nawet pod muzyka gdy nic nie mowie a mikrofon wystarczy ze jest
podpiety pod karte slychac to bzyczenie caly czas... :(( Co moze byc ? Ktos
moze wie oco chodzi ? Prosze o pomoc... :(

--
Miłosz
* www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *