Re: Uzywacie kompatybilnych materialow eksploatacyjnych do drukarek?

Autor: Chomik Albert (albert-chomik_at_hotmail.com)
Data: Tue 18 May 2004 - 18:28:06 MET DST

> tonery ktore nie sa regenerowane maja nowe walki, a cena
> ich jest 2-3 krotnie mniejsza niz oryginalu. wiec jesli
> chodzi o drukarki laserowe to zdecydowanie polecam
> podrobki, natomiast w przypadku "plujek" roznice w
> wydrukach pomiedzy oryginalami i podrobkami bywaja dosyc
> znaczne (zaleznie od producenta tuszu, zanieczyszczenia
> dysz, papieru, zlozonosci drukowanego obrazu).

Widzę, że ktoś, kto wie o czym pisze ;)

Nie wiesz może przypadkiem, dlaczego tak trudno znaleźć zamienniki do
Minolty 1300W? Praktycznie nigdzie jeszcze ich nie widziałem. A może
bardziej opłaca się oddać kasetę do regeneracji (gdzie w Warszawie?).
Problem na szczęście jeszcze mnie nie dotyczy, bo drukarka przyjedzie
dopiero w czwartek/piątek, ale za jakieś pół roku może stać się palący ;)

Z góry dzięki.

--
chomix