Re: SCSI

Autor: Avalon (avalon_at_yaol.com)
Data: Mon 17 May 2004 - 22:43:21 MET DST

On Mon, 17 May 2004 16:42:46 +0200, Gabriel <geyb_at_polbox.com> wrote:

>Ekspertem nie jestem, ale na pewno ustawiasz różne ID dla urządzeń np.
>id=1 dla HDD i id=2 dla nagrywarki, na pewno ustawiasz włączony
>terminator w urządzeniu na końcu kabla (czyli w nagrywarce). W dysku
>terminator wyłączasz. W kontrolerze ustaw terminator na włączony lub
>auto. Co do ustawienia "parity" pojęcia nie mam.
>
>g.
Poza ustawieniem zworek okreslajacych ID oraz termination na
urzadzeniach SCSI musisz jeszcze skonfigurowac caly SCSI bus
(magistrale).
Podczas bootowania systemu, po wykryciu karty masz mozliwosc wejscia
do konfiguracji SCSI przez nacisnienie - (najczesciej) "Ctrl + A" -
jest to podane przez krotki czas, i tam dokonasz odpowiednich ustawien
dla zainstalowanych ID; zaleznie od posiadanej karty (adaptera SCSI,
jak kto woli) te ustawienia moga sie roznic.
Avalon