Re: Co sie sta³o?

Autor: Magik (wladek_g_at_o2.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 22:42:46 MET DST

> Wlasnie nie dzieje sie to cylicznie. Wylacza sie czasami a czasami
wszystko
> chodzi normalnie. Wirusow nie ma bo sprawdzalam. Moze to jakiegos chwilowe
> przerwy w zasilaniu? :) Tez pozdrawiam!

nie dam sobie g³owy uci±æ ale wydaje mi siê ¿e jest to sprawa softu,
jak dobrze odczyta³em to masz xp`ka wiêc podejrzewam ze ugryz³ Cie jaki¶
nowy synek RPC :(, tego to siê pe³no teraz w necie szwêda
proponuje ma³y te¶cik, od³±cz komputer on neta Fizycznie (wyci±gnij kabelek)
i sprawdz czy siê wy³±czy po jakim¶ czasie -> jesli nie to mamy winowajcê
... je¶li tak to w pierwszym kroku proponowa³bym sci±gniêcie najnowszej bazy
wirków do posiadanego antyvira.. jak nie pomo¿e to przeinstalowanie (z
formatem) systemu.

niestety wiem ¿e nic szczególnego nie wnios³e swoj± wypowiedzia lecz tyle
tych wirkjów siê teraz szwêda ze nie ma mmocnych zeby wszystko spamiêtaæ :P

pozdrawiam
napisz jak wysz³a próba z prac± bez po³±czenia z netem. wtedy jeszcze
pomy¶limy

P.S. jakiego masz Antywirusa??:> i z kiedy baze wirków??