Re: SCSI

Autor: Gabriel (geyb_at_polbox.com)
Data: Mon 17 May 2004 - 16:42:46 MET DST

Użytkownik Jurek napisał:
> Witam grupowiczów
> Jak skonfigurować dwa urządzenia SCSI mam kontroler nagrywarkę SCSI i HDD SCSI
> po podłączeniu nagrywarka działa natomiast dysk jest tylko widoczny w
> menedżerze urządzeń:
>
> jak mam poustawiać zworki żeby to działało:
>
> - CDRW Yamaha 8 8 24 z następującymi pinami do zwarcia:
> 1- id select 1
> 2- id select 2
> 3- id select 4
> 4- parity
> 5- terminator
> 6- block size
> [...]

Ekspertem nie jestem, ale na pewno ustawiasz różne ID dla urządzeń np.
id=1 dla HDD i id=2 dla nagrywarki, na pewno ustawiasz włączony
terminator w urządzeniu na końcu kabla (czyli w nagrywarce). W dysku
terminator wyłączasz. W kontrolerze ustaw terminator na włączony lub
auto. Co do ustawienia "parity" pojęcia nie mam.

g.