Komunikat windowsa-jak to wylaczyc?

Autor: Arkadiusz Biesek (arekbiesek_at_wp.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 18:31:01 MET DST

hej!
mam jedno pytanko.
Mam win xp, zainstalowalem nowe sterowniki do plyty plównej (Abit Nf7-S
v2.0) i zaczal pojawiac mi sie komunikat : Mozna teraz bezpiecznie wylczyc
komputer. Czy cos w tym stylu.
W kazdym razie, wczesniej mi sie to nie pojawialo (no chyba, ze w win 98), a
teraz bardzo mnie to denerwuje, bo musze czekac na ten napis i wtedy
wylaczyc recznie kompa, wciskajac POWER na obudowie:(
Jest na to jakas rada???
Z gory dzieki!