Re: Ułamana nóżka procesora - czy ktoś w PL to naprawia ?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 18:23:31 MET DST

"Virus_7" <virus_7_at_spam.o2.pl> wrote:

> Hmmm...
> Może by się dało. Najpierw sprawdz czy to co pozostało bedzie mogło
> utrzymać nóżkę na cynie?
> Myśle, że jak zaniesiesz do serwisu RTV powinni ci to zrobić.
> Najlepiej gdybyś sam to zrobił, ale nie wiem, czy masz odpowiednią
> lutownice.

NIe wlutuja bo sie nikt tego nie podejmie. Cyna topi sie w okolo 380 a
przy tej temp zabil bys kilka tysiecy tranzystorow w procku, nie
wspominajc juz jak malo miejsce jest miedzy nozkami. Jedyna opcja to klej
przewodzacy do metali i wkleic nozke.

No i zawsze pozostaje sprawdzic czy procek dziala bo trzeba by miec
wyjatkowego pecha, zeby wyrwac jaks nozke od sygnalizacji...

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,