Re: Athlon 1.2

Autor: borsuk (borrsuk_at_gazeta.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 07:33:25 MET DST

"dgim" <grip5_at_wp.pl> wrote in message

> Mam teraz Athlona 1.4, i naprawde jest to ogromny grzejnik.
> Paste kup dobra, Arctica badz Thermopoxa, nie ma sensu bawic sie w jakies
badziewia
> tego typu co daja razem z coolerem. Wiecej ten syf nabrudzi niz spelni
swoja role.
> Ja mam teraz Titana TTC-D5TB bodajze, rewelacja to to nie jest, teraz mam
60-62
> stopnie. A w lecie......

Ciekaw jestem ile przepłaciłeś za ten firmowy cooler z kilkoma znaczkami w
nazwie? Co do tych ogromnych ilości ciepła to lekka przesada, mój proc
chodził pod najzwyklejszym aluminiakiem ponad pół roku aż mi się zebrałem
żeby kupić pastę, i to zwykłą silikonową. Temperatura po całym dniu
katowania żadko kiedy przekraczała 50 stopni, raz w lecie mi się awaryjnie
wyłączył, ale w pokoju było wtedy ponad 40 stopni.