Re: Monitor a karta graficzna

Autor: axell (axell_at_op.wywalto.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 19:58:48 MET DST

> kupiłem nowy monitor LG F700P i chyba popełniłem błąd, słaba ostrość,
> zbieżnoci kolorów nie da się ustawić - jak ustawię w jednym rogu to się
> rozjeżdza w drugim.Ostrość do zaakceptowania mogę uzyskać jedynie w
1024x768
> 85 Hz im wyższa częstotliwość odświeżania tym gorsza ostrość, o pracy

Chyba niestety obecne monitory CRT sa po prostu do bani:(
U mnie w firmie zmieniali 15' na 17' i mielismy sobie wybrać,
niestety nie było z czego. Nie wiem o co w tym chodzi ale
ostatecznie zdecydowalismy sie na najlepszego samsunga 757,
który niestety jest naprawdę bardzo daleki od idealu i poza
problemami z ustawieniem zbieżności, to przy każdym
przejzdzie tramwaju obraz się sciemnia :(
Chyba producenci położyli kreskę na 17' CRT koncentrując się
na LCD i profesjonalnych >20' CRT dla grafików.

pozdrawiam
axell