Re: Sieć radiowa

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 01:42:14 MET DST

Tami wrote:

> Bo odbieram za pomocą anteny (tak mi poweidziano) i z niej jestem
> podlaczony.
> Dziala na innych, wyjmuje kabel z mojej karty i wtykam do innego komputera
> i jest ok.

jezeli wyjmujesz ze swojej karty, to jak jest zakonczona wtyczka??
podobnie jak kabel telefoniczny?? jesli tak to wtykasz zwykla koncowke
RJ45 i to jest koncowka zwyklego kablowego ethernetu; koncowka kablowa
anteny sieci radiowej bedzie nakrecana i podobna do koncowki telewizji
kablowej;

> Wpisuje z palca, ale te ustawienia byly caly czas, co dziwniejsze, raz na
> jakis czas uda mi sie polaczyc, tak sie dzialo do tej pory a teraz juz
> calkowita kiszka. Admin zmienil mi IP (ponoc cos bylo zle) i dlaej jest to
> samo.

jezeli nie jestes podlaczony do serwera DHCP to zmiana adresu przez
admina musiala polegac na tym, ze przylazl Ci do komputera /albo Ty
zaniosles kompa do niego/ i tam Ci zmienil IP w ustawieniach IP w Twoim
systemie operacyjnym;

> Wlasnie kupilem nowa karte i dalej jest jak bylo (starą wylaczylem).
> Pewnie cos ze sprzetem lub admin cos kreci?

tralalalala; zmieniles karte sieciowa, ale w akapicie wyzej napisales,
ze "te ustawienia byly caly czas"; sorry; ale te ustawienia sa
przypisane do urzadzenia pod tytulem "karta sieciowa" i po zmianie karty
trzeba je na nowo wklepac;

zapros do siebie Pana Administratora - niech przyjdzie z wlasnym
komputerem i niech wsadzi do tego komputera ten kabel, co ci gdzies
wystaje;

adas;