Re: Sieć radiowa

Autor: Tami (tami--_at_xl.wp.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 23:22:34 MET DST

"Pawel" <pawelral_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości
news:c85ufl$plg$1_at_news.onet.pl..., że:
> dlateczego w temacie piszesz o sieci radiowej- Cały czas mówisz o kartach
> sieciowych wi fi ?

Bo odbieram za pomocą anteny (tak mi poweidziano) i z niej jestem
podlaczony.

> Bo nie słyszłame o zintegorowanych (poza laptopami)

Jest razem z plyta

> Mówisz że podłaczasz inne komputery i działa-

Dziala na innych, wyjmuje kabel z mojej karty i wtykam do innego komputera
i jest ok.

> Nie napisłąes nic o tym jak
> Twój admi zarzdżada IP-kami,
> Jeżeli przydziela je po mackach - w DHCP- to tam tkwi problem-

Nie

>Jeżlei
> wpisujesz je z palca- problem jest w błednych wpisach kofiguracji sieci
> (lub źle Ci podął szeryf seici.)

Wpisuje z palca, ale te ustawienia byly caly czas, co dziwniejsze, raz na
jakis czas uda mi sie polaczyc, tak sie dzialo do tej pory a teraz juz
calkowita kiszka. Admin zmienil mi IP (ponoc cos bylo zle) i dlaej jest to
samo.

> Dla pewności wystarczy że podłaczysz karte sioeciową z komputera kórym
> dziął net do swojego - Jak bedzie dalej chodził- to potweirdzi że masz
> w/w problem.

Wlasnie kupilem nowa karte i dalej jest jak bylo (starą wylaczylem).
Pewnie cos ze sprzetem lub admin cos kreci?

Pzdr.
Tami