Re: Sieć radiowa

Autor: Tami <tami--_at_xl.wp.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 20:00:53 MET DST

"adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał(a) w wiadomości
news:c86gtn.d4.1@podolany.art.pl..., że:
> Tami wrote:
[...]
> tralalalala; zmieniles karte sieciowa, ale w akapicie wyzej napisales,
> ze "te ustawienia byly caly czas"; sorry; ale te ustawienia sa
> przypisane do urzadzenia pod tytulem "karta sieciowa" i po zmianie karty
> trzeba je na nowo wklepac;
>
> zapros do siebie Pana Administratora - niech przyjdzie z wlasnym
> komputerem i niech wsadzi do tego komputera ten kabel, co ci gdzies
> wystaje;

Dziękują za olśnienie.
To był faktycznie błąd w przypisaniu mac'a, do czego admin dopiero wczoraj
sie przyznał.
(Po zakupie i zainstalowaniu nowej karty, zglosilam do admina i powiedzial,
ze wszystko jest ok.)
Tak jak radziles, zaprosilam go do mnie i wtedy spuścił z tonu i przyznal
sie do bledu.
Teraz sieć pracuje prawidłowo.
Jeszcze raz dzieki wszystkim ;)

Tami