Re: Problem z ekranem LCD

Autor: Tomasz (labeo7_at_poczta.onet.pl_usun)
Data: Sat 15 May 2004 - 19:37:20 MET DST

Użytkownik "Beniamin"
<beniamin_at_SPROBUJ.CHAMIE.SPAMOWAC.MOJA.SIEC.astercity.net> napisał w
wiadomości news:c8549h$2rh1$1_at_mamut.aster.pl...
> Witam,
> mam kłopot z ekranem LCD w Notebook'u Compaq Evo N400c. Problem wygląda
> następująco : obraz wyświetlany jest poprawnie bez przebarwień,
(...)

Mialem podobny problem z LCD Nec-a, tylko linia była pionowa i przechodzila
przez srodek ekranu. Panel byl nowy i objety gwarancja, ale zeby bylo
ciekawiej to ta linia nie zawsze sie pojawiala. Nieraz dopiero po kilku
dniach, wiec skutek wyslania monitora do serwisu byl taki, ze wrocil z
adnotacja "usterki nie stwierdzono", ale linia znowu sie pojawila po kilku
dniach. Tym razem telefonicznie pogadalem z serwisem, wyslalem im zdjecia
ekranu zrobione cyfrowka no i odeslalem panel. Po kilku dniach wymienili mi
od reki na nowy - byla to wada fabryczna matrycy, ktora mogla sie ujawniac w
zaleznosci od temperatury otoczenia, cisnienia i jeszcze nie wiadomo jakich
warunkow.
Widze, ze u Ciebie jest podobny problem (by moze spowodowany uszkodzeniem
elementow sterujacych matryca) i w zwiazku z tym istotne jest to czy to
jest w miare nowy notebook czy jakis "dziadek"? Czy ta linia odrazu sie
pojawia po wlaczeniu, i po jakims czasie ?
Wymiana matryc raczej nie wchodzi w rachube, ze wzgledu na bardzo duze
koszty. Wedlug mnie powinienes oddac notebooka do jakiegos serwisu do
zdiagnozowania usterki i wyceniania kosztow naprawy.

pozdrawiam
Tomek