Re: Problem z ekranem LCD

Autor: Beniamin (beniamin_at_SPROBUJ.CHAMIE.SPAMOWAC.MOJA.SIEC.astercity.net)
Data: Sat 15 May 2004 - 23:33:59 MET DST

> Widze, ze u Ciebie jest podobny problem (by moze spowodowany uszkodzeniem
> elementow sterujacych matryca) i w zwiazku z tym istotne jest to czy to
> jest w miare nowy notebook czy jakis "dziadek"? Czy ta linia odrazu sie
> pojawia po wlaczeniu, i po jakims czasie ?
> Wymiana matryc raczej nie wchodzi w rachube, ze wzgledu na bardzo duze
> koszty. Wedlug mnie powinienes oddac notebooka do jakiegos serwisu do
> zdiagnozowania usterki i wyceniania kosztow naprawy.

Linia pojawia się od razu. Nie jest tylko widoczna przez krótkie chwile, gdy
ekran zmienia tryb wyświetlania.
Komputer niestety jest już po gwarancji, więc byle serwis sobie policzy "jak
dziad za babę", nie mówiąc o firmowym. Rozejrze się w tym temacie i najwyżej
przemęczę się przez czas jakiś nim kupię coś świeższego

pozdrawiam
Beniamin

---