Problem z ekranem LCD

Autor: Beniamin (beniamin_at_SPROBUJ.CHAMIE.SPAMOWAC.MOJA.SIEC.astercity.net)
Data: Sat 15 May 2004 - 15:00:30 MET DST

Witam,
mam kłopot z ekranem LCD w Notebook'u Compaq Evo N400c. Problem wygląda
następująco : obraz wyświetlany jest poprawnie bez przebarwień,
zniekształceń, jednak przez cały ekran wszerz przebiega biała linia
(szerokości 1 piksela) na wysokości około 1/3 ekranu. Nie wiem zupełnie skąd
się to wzięło, nie było, a od wczoraj mamy taki "ficzer".
Sprawdziłem poprzez podłączenie zewnętrznego monitora, że to nie jest
problem na przykład z samą kartą graficzną.

Gdzie mogę szukać rozwiązania mojego problemu (najlepiej metodą chałupniczą)
: czy to kłopot z matrycą czy elektroniką? Czy możliwa jest wymiana
elektroniki od ekranu, lub samej matrycy - czy te elementy są osiągalne,
gdzie ich szukać?

Wdzięczny będę za wszelkie rady

pozdrawiam
Beniamin